Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Early in the morning I can't sleep...

Ένα από τα εντονότερα χαρακτηριστικά της μουσικής, είναι η ικανότητά της να παραμένει για πάντα σκαλισμένη στη μνημη του ακροατή. Τουλάχιστον της καλής "ποιοτικής" μουσικής. Έτσι μιλώντας καθαρά προσωπικά, έχω ταυτίσει ορισμένα μουσικά ακούσματα είτε με φάσεις της ζωής μου μου, είτε με σημαντικές στιγμές, ακόμη και με εποχές του έτους. Ενίοτε τα ακούσματα αυτά είναι και σαχλαμαρίτσες.
Για παράδειγμα το τραγούδι "Infatuation" του Rod Stewart.
Ήταν καλοκαίρι του '84 θαρρώ και ετοιμαζόμουν να πάω διακοπές με τους γονείς μου (ίσως η τελευατία φορά, αν θυμάμαι καλά). Προγραμμάτισα το θρυλικό Sony Betamax video, να γράψω το Μουσικόραμα χωρίς να γνωρίζω τι video clips θα πρόβαλλε, την Παρασκευή που εγώ θα βρισκόμουν στην Κεφαλλονιά.
Όταν επέστρεψα, είδα για πρώτη φορά το καλογυρισμένο ασπρόμαυρο videακι, του τραγούδιου που έμελλε να σημαδέψει εκείνο αλλά και πολλά μετέπειτα καλοκαίρια μου.